GözGez
📲

GözGez uygulamasını ücretsiz indir

Tarafsız haber · saniyede özet · son dakika bildirimleri

İndir
Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen 15 Türk gemisi güvenli şekilde ayrıldı
4sa önce2 Kaynak

Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen 15 Türk gemisi güvenli şekilde ayrıldı

NTV, Bloomberg HTTürkiye

Ne Oldu?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri değerlendirerek, bölgede bekleyen toplam 15 Türk gemisinin güvenli şekilde çıkış yaptığını açıkladı. Bekleyen gemilerde 99 Türk personeli bulunuyordu. Bölgede ticari faaliyetleri sürdüren 3 ek Türk sahipli gemi ayrılış talep etmedi.