GözGez
Kütahya'da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 25 kişi hastanede
2sa önce1 Kaynak

Kütahya'da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 25 kişi hastanede

CumhuriyetTürkiye

Ne Oldu?

Kütahya'da Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara ikram edilen pilav ve tavuğun ardından 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle Kütahya Şehir Hastanesi'ne başvurdu. Hastaların tedavi altına alındığı ve olayın araştırılmaya başlandığı bildirildi.